Thursday, September 10, 2009

Cida Cerita : Buka Posa


Semalam ikOt Daddy g buka pOsa kat RestOran Nelayan dgn geng² Friend's Club dia... Dgn terpaksa+sengajanya meninggalkan si kecik tuh kat Nanny dia... Dah sOkmO pOn 'parking' dia kat situ... Bukan takmO bwk... Tak kOser aku nak mengangkut die kat tempat² crOwded mcm tuh... sO baik la aku & Daddy je yg pegi...

Makanan mmg byk tapi... Hurmmmmm ntah la... In term of rasa tu agak kureeeng sket la kalOw nak d cOmparekan dgn few years back... Nama lagi few years back kan, mmg la tak same... Tapi... Hurrmmm no cOment la... Huhuhuhuhu...

Kaedahnye bukan nak citer sgt kehebatan berbuka pOsa kat situh tp nak citer dgn tak tersangka² smlm terjumpa la member aku... Terasa cem kecik jeh dunia... Mana² pOn nak jumpa dia...

Sape die ?

Haaaaaa minah nie laaaa... Mensampah aku si minah ronggeng nie... Tak semana² plaks aku tOmpang die balik dgn keta baru die... Hahahahahaha... Malas nk balik dgn Daddy sebab Daddy dOk melepak lg dgn gank² die...

~ siti zafeena & me ~

Takde banyak pOng gamba yg aku captured... Malas la... Dah la bratOr amek makan pjg... Ilang selera nak bergambau... Layan je la 2 keping nie ha...



~ ooops gelap n gegau ~


~ taraaaaaaa ~

post signature

No comments:

Post a Comment